Kövess facebook-on

fb.jpg

Mellrák után is van élet-együtt könnyebb!

Szeretnék neked segíteni a saját példámon keresztül Mi történik, ha valakinél mellrákot diagnosztizálnak? Mibe kapaszkodhatsz, mire számíthatsz? Hogyan éld túl?

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.06.25. 15:50) Ezennel tudatom: hajam mennyisége a fejemen, nulla
  • Olliék: Én személy szerint örülök a team-ok felállításának. ( bizottság) szinte 100%-ban elkerülhető a gyó... (2018.01.13. 08:11) Mi közöm nekem ehhez az egészhez?
  • Ottilia Váradiné Eszenyi: @Ottilia Váradiné Eszenyi: @hbori: Bizony. Összekávézhatnánk már! (2017.06.20. 16:36) Kis nyári szösszenet
  • hbori: @őrültharcos: drága, nem tehetsz róla Te sem és más sem!!!!!! Drukkolok neked nagyon-nagyon!!!!! H... (2017.02.10. 15:51) Én kérek elnézést!
  • hbori: Örülök, ha picit is segítek neked, remélem jól vagy!!!!! :-) Ölellek!,Bori (2016.07.04. 12:54) Köszönöm, JÓL vagyok!

Címkék

.kemoterápiás kezelés (1) .táplálkozás (1) 2015.február .8 (1) adjuváns (1) adjuváns terápia (1) agavé szirup (1) alma (1) Aloe First (1) aloe first (1) alumínium mentes (1) alvási zavar (1) amerikai kutatócsoport (1) Amoena (1) Angelo Merendino (1) Anita Hungária (2) anti-hormon (1) antibiotikum (5) antihormon (1) antioxidáns (1) Arató Györgyi (1) árkád (1) áttét (7) áttétképződés (1) a haj elvesztése (1) a mellrákról (1) A most hatalma a gyakorlatban (1) A rák ellen az emberért a holnapért (1) a rúzs színe (1) Babó (1) bálint ház (1) Balogh Béla (5) BAlogh Béla (1) balogh béla a tudalatti tízparancsolata (1) balogh béla többszintű gyógyulás (1) banán (1) barátság (1) barnacukor (1) battle (1) betegség (9) bimbóudvar (1) biopszia (1) bőröm (1) borotválás (2) branül (1) BRCA1 (1) BRCA2 (1) breast cancer (2) breast reconstruction (1) brokkoli (1) Búbánatvölgy (1) buddhizmus (1) carcinoma (1) carpe diem (2) céklalé (1) christine clifford a rák ismeretlen oldala (1) cici (1) cicik (1) Contratubex (1) corebiposzia (2) család (1) csillagainkban a hiba (1) csontizotóp (1) csövek (1) CT (4) cukkini (1) cukor (1) cytológia (1) C vitamin (2) Dagadt Köcsögök (1) daganat (18) daganatellenes (1) daganatok (1) daganatos (4) daganatos betegség (5) daganatos sejtek (1) daganatos tünetek (1) daganatsejt (1) daganattípus (2) david servan schreiber a rák ellen (1) depresszió (1) dganatos betegek (1) diagnosztika (1) diagnosztikus teszt (1) diagnózis (10) diagnózisközlés (1) diéta (2) dietetikus (1) Digi tv (1) DNS (1) double mastectomy (1) Dr (2) Dr Bagdy Emőke (1) Dr Csernus Imre (1) Dr Kunos Csaba (2) Dr Mátrai Zoltán (4) dr Mátrai Zoltán (1) Dr Polgár Csaba (1) Dr Rubovszky (1) Dr Rubovszky Gábor (1) Dr Sávolt Ákos (1) D vitamin (1) Eckhart Tolle (1) eckhart tolle a most hatalma (1) egészséges (1) EGFR (1) együtt könnyebb (1) egy kis mennyország (1) elengedés (1) elfogadás (1) elvonulás (1) émelygés (1) EML4/ALK (1) emlő (7) emlőállomány (1) emlőbimbók (1) emlőbizottság (1) emlődomborulat (1) emlőhelyreállító műtét (1) emlőimplantátum (1) emlőmegtartó (2) emlőműtét (1) emlőrák (14) emlőrák tünetei (2) emlőrekonstrukció (1) emlőszövet (1) emlőtumor (2) Emlő és lágyrészsebészet (1) emlő osztály (1) eper (1) Eredeti Fény templom (1) érzéketlen (1) expander (9) fáj (2) fájdalmak (4) fájdalom (4) fájdalomcsillapító (3) fáradság (1) FEC (1) fehérvérsejt (5) fehérvérsejtképző (2) fehér kenyér (1) fiatal rák barát klub (1) figyelj magadra (1) figyelmeztető jelek (1) fiziológiás sóoldat (1) flashmob (1) fogyókúra (1) gén (1) gének (1) genetika (1) genetikai vizsgálat (3) génhiba (1) génmutáció (1) génvizsgálat (1) gyaloglás (1) gyógykoktél (2) gyógytorna (5) gyógyulás (1) gyümölcs (1) haj (5) hajam (4) hajápolás (1) hajhullás (3) hajó (1) halál (1) Halom Borbála (1) Halom Bori (1) halom bori (2) harcosok (1) hegek (1) helyreállító műtét (2) HER2 (3) Her2 pozitív (1) Híd összefogás (1) hit (1) hőemelkedés (1) hőhullám (6) hőhullámok (6) hónom alja (2) hormonegyensúly (1) hormongyógyszer (3) hormonkezelés (3) hormontabletta (1) hormonterápia (3) hősök (1) immunrendszer (2) implantátum (6) Index (1) index (1) infúzió (6) interjú (1) International Journal of Oncology (1) intézet (1) intravénás (1) invazív (1) Iron Man (1) Iron Men (1) ízek (1) izotóp (2) ízületem (1) ízületi fájdalom (1) izzadásgátló (1) Jennifer (1) kávé (1) Kékszalag (1) kemó (34) kemós (2) kemoterápia (22) kemoterápiás (1) kendő (1) kezelés (5) kezelések (4) kiállítás (1) kimerültség (1) kivi (1) koktél (1) kompressziós (1) kompressziós melltartó (5) kontroll (5) kontrollvizsgálat (1) kopasz (14) kopaszon (1) kopaszság (1) korai diagnozis (1) korai stádium (2) kórház (19) körmeim (2) Kornis Mihály (1) Kossuth rádió (1) kötözés (1) krumpli (1) küzdelem a rákkal (2) labor (5) laborvizsgálat (1) Lánchíd rádió (1) lány kilenc parókával (1) láz (1) lázam (1) lázas (2) lebenyes pótlás (1) leborotváltuk (1) lélek (1) Letrozole (2) love (1) lúgosítás (1) lumpectomia (1) lumpektomia (1) mammográfia (10) Mándi László (1) mastectomia (2) masztektómia (2) Mátrai (1) Mátrai Zoltán (1) Medrol (1) medrol (1) megszúr (1) méhnyálkahártya (1) mell (18) mellápolás (1) mellbimbó (10) mellbimbó tetoválás (4) mellbimbó udvar (1) mellbimó (1) mellékhatás (8) mellékhatások (6) mellem (13) mellműtét (3) mellrák (41) mellrakforum (1) mellrakinfo (1) mellrákinfó (2) mellrákinfó egyesület (3) mellrák stádiumai (1) mellrák tünetei (3) mellrák után (1) mellrak után is van élet (1) mellrák után is van élet (5) Mellrák után is van élet (1) melltartó (2) melltetovlás (1) mell töltés (1) mélyvénás trombózis (1) menopauza (1) metasztázis (1) mintavétel (1) mit kel tudni az emlőrákról (1) mobilalkalmazás nőknek (1) mokka (1) molekuláris diagnosztika (1) Mona Lisa stúdió (1) Mona Lisa Stúdió (1) MRI (5) mulázs (1) Müller Péter (1) mutációk (1) mutációs vizsgálat (1) műtét (28) müzli (1) nancy brinker nyerjük meg a versenyt (1) nemzetközi mellrák (1) nőgyógyász (1) nőiesség (1) Női Egészségmegőrző Program (1) nővér (1) nővérek (1) nyelvem (4) nyikrokcsomók (1) nyirokcsomó (8) nyirokcsomók (2) nyirokér (2) ödémás (1) OEP (3) oncotype DX (1) Onkológia (1) onkológia (12) onkológiai (2) onkológiai intézet (1) onkológia kezelés (1) onkológus (10) onkoplasztika (1) onkopszichológia (1) onkoteam (1) önvizsgálat (10) operáció (3) operál (1) operált (2) öröklődő mellrák (1) országos (1) országos onkológiai intézet (13) Országos Onkológiai Intézet (7) országos találkozó (1) orvos (1) orvosi sminktetoválás (1) orvosok (1) ösztrogén (5) parciális rezekció (1) paróka (10) pepi (9) petefészek (1) petefészekrák (1) Pink Ribbon (1) Pink ribbon (1) pozitív (1) progeszteron (1) progreszteron (3) protézis (1) quadrantectomia (1) Rados (1) rák (12) rákbeteg (1) rákbetegek (1) rákbetegség (1) rákbetegség megelőzése (1) Rákellenes Liga (1) rákgyógyítás (3) rákos (7) rákos beteg (1) rákos sejtek (1) ráksejtek (2) rákszövetség (1) Rákvolt (1) rák világnapja (1) rehabilitáció (2) rekonstrukció (2) rekonstrukciós műtét (6) remény (1) Richter (1) rizikó faktorok (1) röntgen (1) rosszindulatú (3) rosszindulatú daganat (3) roston csirke (1) rózsaszín lufi (1) rózsaszín masni (1) rózsaszín szalag (1) Rubivszky (1) Rubovszky (6) saláta (1) sebész (3) sebészet (1) sebészeti beavatkozás (1) Silia (1) simonton (1) sírás (1) sóoldat (1) sorstárs (2) spenót (1) sport (2) stressz (1) strong (1) sugár (13) sugaras (1) sugárgép (1) sugárkezelés (13) sugárterápia (8) Susan G.Komen (1) Szabó György (1) szájápolás (1) szájszárazság (1) szám (1) szegmentrezekció (1) Székely Borbála (1) szemöldök (4) szempilla (5) szempillám (1) Szendi Gábor (1) szeretet (1) szilikon (2) szilikon implantátum (2) szilikon protézis (1) szövet (1) szövettan (3) szteroid (1) születésnap (1) szűrés (3) szűrőállomások (1) szűrőprogramok (1) szűrővizsgálat (4) Tari Annamária (5) tari annamária sejtem (1) Tavasz Brigitta (1) Taxotere (1) Team Prevention (2) teoválás (1) terápia (1) testápolás (1) tészta (1) tetoválás (1) többszintű gyógyulás (1) töltés (4) torkom (1) torna (2) történetek (1) túlélő (2) tumor (6) tumormarker (2) tumor kiújulás (1) tűszúrás (2) TV2 (1) ultrahang (7) uránia (1) utolsó kemó (2) Vámos Móni (1) Vámos Monika (1) Vámos Mónika (1) varrat (2) varratok (2) varratszedés (1) vas (2) végtagfájdalom (1) végtagom (1) véna (4) vénák (1) vénás vas (1) vérhigító (2) vérkép (3) vérképző (1) vérnyomásmérés (1) vérpótló (1) vérvétel (14) Vigasztalások könyve (1) Virág (1) Vivicittá (1) víz (1) vizsgálat (1) vörösvérsejt (1) vörös szőlőmag (1) Vrbnik (1) xillit (1) zárójelentés (1) Zitazonium (2) Zoltán (1) Címkefelhő

Kemó utáni napok

2014.04.06. 20:20

2013. március 22. péntek

Jól aludtam bogyóval, Sárával keltem, Ádám jött 9-kor a kocsiért, aztán visszafeküdtem és aludtam 2 órát. Utána jött az Eszter, bevásárolt nekem, kvztunk, beszélgettünk. Nagyon csinos volt, és nagyon jól néz ki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) Jó így látni VÉGRE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Átbeszéltük az esküvőt, megmutattam neki a listát a teendőkről, amit csináltam, át is küldtem nekik. Sajnos a Tiboréknál pont aznap van egy nagy esküvő, ezért sajnos nem tudunk oda menni. Közben megjött a "L". is, hozott isteni vargabélest megint :-) Eszter elment, mi megebédeltünk, aztán beszélgettünk. Délután kitakarítottam, Ádám visszahozta a kocsit. Jól vagyok továbbra is.

2013. március 23. szombat

Borcsa szülinap! Jó szarul aludtam, csak 1 bogyóm volt, ½ 3-kor fölébredtem, kimentem a fürdőbe és nem tudtam visszaaludni, 1 órát gépeztem, aztán nagy nehezen visszaaludtam 7-ig. Beszéltem reggel a Buksival, nagyon jóóóó volt látni!!!!! Utána kvztunk a Beával. Én tettem, vettem, gépeztem, 1-kor kimentünk Érdre az Borcsát megköszönteni :-) nem vagyok egyenlőre szarul, csak kezdem érezni a nyelvem és a szám….

Este ½ 9. Hát, egyre szarabb minden, mint a múltkor…torkom bedurrant, nyelvem kezd érzékeny lenni…

Ádáméknál jó volt, pizzát sütöttek a kemencében :-) fiiinom volt!! Borcsa örült az ajándéknak! Utána bevittem a Sárát a Moszkva térre ½ 4-re, és haza.Mire hazaértem, jól elfáradtam, lefeküdtem, pihentem, TV-ztem, öblögettem…próbálom kicsit megelőzni a várható tüneteket…meglátjuk sikerül-e….

2013. március 24. vasárnap

Martin szülinap! :-)…nem sikerült megelőzni a dolgokat…éjszaka teljesen bedurrant a torkom, és a nyelvem is kész van megint…hát ez elképesztő szar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Szinte aludtam egész nap, amikor nem, akkor öblögettem…ettem egy banánt, pici levest, pár szem üres tésztát, meg 1 szelet kuglófot. Sára édes csinálta az ebédet. Nem bírok beszélni…olyan, mintha kétszer akkorára lenne dagadva a nyelvem…alig bírok nyelni…ehhez jönnek a hőhullámok…éjjel és nappal egyaránt…

2013. március 25. hétfő

Egész tűrhetően aludtam, csak éjjel többször arra ébredtem, hogy fáj a torkom és alig bírok nyelni. Ehhez jön, hogy a hőhullámok miatt csurom vizes vagyok éjjelenként…napközben dolgoztam és aludtam felváltva. Kezdenek fájni a végtagjaim is. Remek! Sütöttem kuglófot, mert a tegnapi elfogyott és az jól esett. Bea hazajött és beadta a fehérvérsejt képzőt. Délután is aludtam 2 és fél órát. Este Micivel tvztünk :-) szarul vagyok!!!

2013. március 26. kedd

Hasonló a tegnaphoz…picit jobb a nyelvem és a szám. Egész sokat ettem délelőtt, aztán pihentem. Jött "L", hozott finom husilevest és Tiramisut :-) összebújtunk, tvzünk :-) Este iszonyatosan fájt mindenem, hiába vettem be a bogyókat…. :-(:-(

2013. március 27. szerda

Brigi szülinap! Hajni névnap!

Nagyon szar éjszakám volt, alig aludtam…Reggel gyorsan megcsináltam a rendeléseket, és mentem ½ 9-re a genetikai vizsgálatra. Vártam 1 órát, mire sorra kerültem, majd kiderült, hogy amíg tart a kemó, semmi értelme megcsinálni a vizsgálatot. No comment! Kb. ötször egyeztettem velük. Utána fölmentem a Rubovszkyhoz vérvételre, pont összefutottam vele a lépcsőn, intézett nekem beutalót, átmentem, levették a vérem. Amíg az elkészült, lementem a Tiborhoz reggelizni. Süttetett nekem friss, isteni croissont :-) visszamentem, még nem volt meg az eredmény….várakozás…végre elkészült, R-nál ötezren ültek persze. Beküldtem a soron következő beteggel a leletet, és vártam és vártam és vártam. Kezdtem elég szarul lenni, mert nem vettem be reggel semmi fájdalomcsillapítót és nem is vittem magammal a nagy eszemmel :-( Végre behívott. Megint szar a fehérvérsejtem, annak ellenére, hogy már adott kettőt a Bea. Fölírt újabb adagot, meg antibiotikumot és pénteken újabb vérvétel. 1-kor jöttem ki a kórházból. Utána annyira elegem lett, hogy lementem a Brigihez és ettem egy húslevest és egy CSÁSZÁRMORZSÁT!!!! :-) A nap fénypontja volt!!!!! Ádám hívott, hogy mi volt. Délután folytattam a munkát, mostam, kicsit pakoltam fönt. Zsombi hívott :-) Mici 7 körül ért haza, nagyon jól érezte magát!!!!!! :-) Annyira örülök, hogy végre eljutottak együtt síelni!!!!!!!!!!! Este még dolgoztam kicsit, elküldtem a Borcsának a szülinapos képeket és kerestem a Briginek buddhás mécsestartót (ami nekem is van) :-) ma van a szülinapja :-) hétvégén megköszöntjük a Tiborral. Bevettem az összes fájdalomcsillapítót, most egész jól vagyok! Remélem éjszaka sem lesz rosszabb és fogok tudni aludni!!! Szép álmokat! :-)

(részletek a naplómból)

SAM_4434.JPG

 

2014. március 20-24.

Ilyenkor mindig elolvasom újra, hogy mi történt 1 évvel ezelőtt. Előjönnek a rossz emlékek, a fájdalmak, az egész "mókuskerék feeling". :-( Hálát adok, hogy túl vagyok mindezeken és egészséges vagyok!!!!!

Szóval 20-án fölültem a vonatra és elutaztam Münchenbe a keresztmamámékhoz. Nagyon fontos ember az életemben. A keresztmamám, a pótmamám, és a barátnőm. Ő volt az, aki a legtöbb támogatást nyújtotta a betegség alatt, mert sajnos Ő is túl van már a rákon. Neki sajnos sokkal komolyabb volt, de erős nő és meggyógyult!!! :-) A fia a keresztfiam, Martin, aki most tölti be a 21-et :-) az én kis keresztfiam. jól megnőtt. Kijöttek értem a vonathoz, Gyuri otthon várt minket isteni brassói aprópecsenyével :-) A ditétát felfüggesztettem erre a pár napra, amíg ott voltam. Szuper szép napokat töltöttünk együtt, voltunk várost nézni, jókat kvztunk, jókat beszélgettünk, sokat nevettünk, megünnepeltük a Martin szülinapját. Egy igazi szeretet-energia szabadság volt! :-) Begyűjtöttem jó sok ölelést a következő hónapokra! :-) 

Címkék: szám antibiotikum vérvétel fájdalomcsillapító fehérvérsejt genetikai vizsgálat kemó torkom nyelvem hőhullámok Dr Rubovszky

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mellrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr195957341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása