Kövess facebook-on

fb.jpg

Mellrák után is van élet-együtt könnyebb!

Szeretnék neked segíteni a saját példámon keresztül Mi történik, ha valakinél mellrákot diagnosztizálnak? Mibe kapaszkodhatsz, mire számíthatsz? Hogyan éld túl?

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.06.25. 15:50) Ezennel tudatom: hajam mennyisége a fejemen, nulla
  • Olliék: Én személy szerint örülök a team-ok felállításának. ( bizottság) szinte 100%-ban elkerülhető a gyó... (2018.01.13. 08:11) Mi közöm nekem ehhez az egészhez?
  • Ottilia Váradiné Eszenyi: @Ottilia Váradiné Eszenyi: @hbori: Bizony. Összekávézhatnánk már! (2017.06.20. 16:36) Kis nyári szösszenet
  • hbori: @őrültharcos: drága, nem tehetsz róla Te sem és más sem!!!!!! Drukkolok neked nagyon-nagyon!!!!! H... (2017.02.10. 15:51) Én kérek elnézést!
  • hbori: Örülök, ha picit is segítek neked, remélem jól vagy!!!!! :-) Ölellek!,Bori (2016.07.04. 12:54) Köszönöm, JÓL vagyok!

Címkék

.kemoterápiás kezelés (1) .táplálkozás (1) 2015.február .8 (1) adjuváns (1) adjuváns terápia (1) agavé szirup (1) alma (1) Aloe First (1) aloe first (1) alumínium mentes (1) alvási zavar (1) amerikai kutatócsoport (1) Amoena (1) Angelo Merendino (1) Anita Hungária (2) anti-hormon (1) antibiotikum (5) antihormon (1) antioxidáns (1) Arató Györgyi (1) árkád (1) áttét (7) áttétképződés (1) a haj elvesztése (1) a mellrákról (1) A most hatalma a gyakorlatban (1) A rák ellen az emberért a holnapért (1) a rúzs színe (1) Babó (1) bálint ház (1) Balogh Béla (5) BAlogh Béla (1) balogh béla a tudalatti tízparancsolata (1) balogh béla többszintű gyógyulás (1) banán (1) barátság (1) barnacukor (1) battle (1) betegség (9) bimbóudvar (1) biopszia (1) bőröm (1) borotválás (2) branül (1) BRCA1 (1) BRCA2 (1) breast cancer (2) breast reconstruction (1) brokkoli (1) Búbánatvölgy (1) buddhizmus (1) carcinoma (1) carpe diem (2) céklalé (1) christine clifford a rák ismeretlen oldala (1) cici (1) cicik (1) Contratubex (1) corebiposzia (2) család (1) csillagainkban a hiba (1) csontizotóp (1) csövek (1) CT (4) cukkini (1) cukor (1) cytológia (1) C vitamin (2) Dagadt Köcsögök (1) daganat (18) daganatellenes (1) daganatok (1) daganatos (4) daganatos betegség (5) daganatos sejtek (1) daganatos tünetek (1) daganatsejt (1) daganattípus (2) david servan schreiber a rák ellen (1) depresszió (1) dganatos betegek (1) diagnosztika (1) diagnosztikus teszt (1) diagnózis (10) diagnózisközlés (1) diéta (2) dietetikus (1) Digi tv (1) DNS (1) double mastectomy (1) Dr (2) Dr Bagdy Emőke (1) Dr Csernus Imre (1) Dr Kunos Csaba (2) Dr Mátrai Zoltán (4) dr Mátrai Zoltán (1) Dr Polgár Csaba (1) Dr Rubovszky (1) Dr Rubovszky Gábor (1) Dr Sávolt Ákos (1) D vitamin (1) Eckhart Tolle (1) eckhart tolle a most hatalma (1) egészséges (1) EGFR (1) együtt könnyebb (1) egy kis mennyország (1) elengedés (1) elfogadás (1) elvonulás (1) émelygés (1) EML4/ALK (1) emlő (7) emlőállomány (1) emlőbimbók (1) emlőbizottság (1) emlődomborulat (1) emlőhelyreállító műtét (1) emlőimplantátum (1) emlőmegtartó (2) emlőműtét (1) emlőrák (14) emlőrák tünetei (2) emlőrekonstrukció (1) emlőszövet (1) emlőtumor (2) Emlő és lágyrészsebészet (1) emlő osztály (1) eper (1) Eredeti Fény templom (1) érzéketlen (1) expander (9) fáj (2) fájdalmak (4) fájdalom (4) fájdalomcsillapító (3) fáradság (1) FEC (1) fehérvérsejt (5) fehérvérsejtképző (2) fehér kenyér (1) fiatal rák barát klub (1) figyelj magadra (1) figyelmeztető jelek (1) fiziológiás sóoldat (1) flashmob (1) fogyókúra (1) gén (1) gének (1) genetika (1) genetikai vizsgálat (3) génhiba (1) génmutáció (1) génvizsgálat (1) gyaloglás (1) gyógykoktél (2) gyógytorna (5) gyógyulás (1) gyümölcs (1) haj (5) hajam (4) hajápolás (1) hajhullás (3) hajó (1) halál (1) Halom Borbála (1) Halom Bori (1) halom bori (2) harcosok (1) hegek (1) helyreállító műtét (2) HER2 (3) Her2 pozitív (1) Híd összefogás (1) hit (1) hőemelkedés (1) hőhullám (6) hőhullámok (6) hónom alja (2) hormonegyensúly (1) hormongyógyszer (3) hormonkezelés (3) hormontabletta (1) hormonterápia (3) hősök (1) immunrendszer (2) implantátum (6) Index (1) index (1) infúzió (6) interjú (1) International Journal of Oncology (1) intézet (1) intravénás (1) invazív (1) Iron Man (1) Iron Men (1) ízek (1) izotóp (2) ízületem (1) ízületi fájdalom (1) izzadásgátló (1) Jennifer (1) kávé (1) Kékszalag (1) kemó (34) kemós (2) kemoterápia (22) kemoterápiás (1) kendő (1) kezelés (5) kezelések (4) kiállítás (1) kimerültség (1) kivi (1) koktél (1) kompressziós (1) kompressziós melltartó (5) kontroll (5) kontrollvizsgálat (1) kopasz (14) kopaszon (1) kopaszság (1) korai diagnozis (1) korai stádium (2) kórház (19) körmeim (2) Kornis Mihály (1) Kossuth rádió (1) kötözés (1) krumpli (1) küzdelem a rákkal (2) labor (5) laborvizsgálat (1) Lánchíd rádió (1) lány kilenc parókával (1) láz (1) lázam (1) lázas (2) lebenyes pótlás (1) leborotváltuk (1) lélek (1) Letrozole (2) love (1) lúgosítás (1) lumpectomia (1) lumpektomia (1) mammográfia (10) Mándi László (1) mastectomia (2) masztektómia (2) Mátrai (1) Mátrai Zoltán (1) Medrol (1) medrol (1) megszúr (1) méhnyálkahártya (1) mell (18) mellápolás (1) mellbimbó (10) mellbimbó tetoválás (4) mellbimbó udvar (1) mellbimó (1) mellékhatás (8) mellékhatások (6) mellem (13) mellműtét (3) mellrák (41) mellrakforum (1) mellrakinfo (1) mellrákinfó (2) mellrákinfó egyesület (3) mellrák stádiumai (1) mellrák tünetei (3) mellrák után (1) mellrak után is van élet (1) mellrák után is van élet (5) Mellrák után is van élet (1) melltartó (2) melltetovlás (1) mell töltés (1) mélyvénás trombózis (1) menopauza (1) metasztázis (1) mintavétel (1) mit kel tudni az emlőrákról (1) mobilalkalmazás nőknek (1) mokka (1) molekuláris diagnosztika (1) Mona Lisa stúdió (1) Mona Lisa Stúdió (1) MRI (5) mulázs (1) Müller Péter (1) mutációk (1) mutációs vizsgálat (1) műtét (28) müzli (1) nancy brinker nyerjük meg a versenyt (1) nemzetközi mellrák (1) nőgyógyász (1) nőiesség (1) Női Egészségmegőrző Program (1) nővér (1) nővérek (1) nyelvem (4) nyikrokcsomók (1) nyirokcsomó (8) nyirokcsomók (2) nyirokér (2) ödémás (1) OEP (3) oncotype DX (1) Onkológia (1) onkológia (12) onkológiai (2) onkológiai intézet (1) onkológia kezelés (1) onkológus (10) onkoplasztika (1) onkopszichológia (1) onkoteam (1) önvizsgálat (10) operáció (3) operál (1) operált (2) öröklődő mellrák (1) országos (1) Országos Onkológiai Intézet (7) országos onkológiai intézet (13) országos találkozó (1) orvos (1) orvosi sminktetoválás (1) orvosok (1) ösztrogén (5) parciális rezekció (1) paróka (10) pepi (9) petefészek (1) petefészekrák (1) Pink Ribbon (1) Pink ribbon (1) pozitív (1) progeszteron (1) progreszteron (3) protézis (1) quadrantectomia (1) Rados (1) rák (12) rákbeteg (1) rákbetegek (1) rákbetegség (1) rákbetegség megelőzése (1) Rákellenes Liga (1) rákgyógyítás (3) rákos (7) rákos beteg (1) rákos sejtek (1) ráksejtek (2) rákszövetség (1) Rákvolt (1) rák világnapja (1) rehabilitáció (2) rekonstrukció (2) rekonstrukciós műtét (6) remény (1) Richter (1) rizikó faktorok (1) röntgen (1) rosszindulatú (3) rosszindulatú daganat (3) roston csirke (1) rózsaszín lufi (1) rózsaszín masni (1) rózsaszín szalag (1) Rubivszky (1) Rubovszky (6) saláta (1) sebész (3) sebészet (1) sebészeti beavatkozás (1) Silia (1) simonton (1) sírás (1) sóoldat (1) sorstárs (2) spenót (1) sport (2) stressz (1) strong (1) sugár (13) sugaras (1) sugárgép (1) sugárkezelés (13) sugárterápia (8) Susan G.Komen (1) Szabó György (1) szájápolás (1) szájszárazság (1) szám (1) szegmentrezekció (1) Székely Borbála (1) szemöldök (4) szempilla (5) szempillám (1) Szendi Gábor (1) szeretet (1) szilikon (2) szilikon implantátum (2) szilikon protézis (1) szövet (1) szövettan (3) szteroid (1) születésnap (1) szűrés (3) szűrőállomások (1) szűrőprogramok (1) szűrővizsgálat (4) Tari Annamária (5) tari annamária sejtem (1) Tavasz Brigitta (1) Taxotere (1) Team Prevention (2) teoválás (1) terápia (1) testápolás (1) tészta (1) tetoválás (1) többszintű gyógyulás (1) töltés (4) torkom (1) torna (2) történetek (1) túlélő (2) tumor (6) tumormarker (2) tumor kiújulás (1) tűszúrás (2) TV2 (1) ultrahang (7) uránia (1) utolsó kemó (2) Vámos Móni (1) Vámos Mónika (1) Vámos Monika (1) varrat (2) varratok (2) varratszedés (1) vas (2) végtagfájdalom (1) végtagom (1) véna (4) vénák (1) vénás vas (1) vérhigító (2) vérkép (3) vérképző (1) vérnyomásmérés (1) vérpótló (1) vérvétel (14) Vigasztalások könyve (1) Virág (1) Vivicittá (1) víz (1) vizsgálat (1) vörösvérsejt (1) vörös szőlőmag (1) Vrbnik (1) xillit (1) zárójelentés (1) Zitazonium (2) Zoltán (1) Címkefelhő

Nehogy azt gondold, hogy én nem hízom a hormonbogyótól csak Te. Én is hízom bizony, most is van rajtam 3-4 kg plusz, hiszen én is túl vagyok már a 45-ön és hatodik éve szedem a hormonbogyót (Zitazónium) és ülőmunkát végzek napi 8 órában. Ha nem látod az azért van, mert úgy öltözködöm. Jó trükk, ugye?:-)

Gyakran kérdezik tőlem, hogy én hogy csinálom, hogy rajtam nem látszik?

Látszik. Nekem is van úszógumim. Ez van.

Én hasas típus vagyok. Most is a hasamon és a combomon van az a kis plusz, amitől szívesen megválnék. Jobban kéne figyelnem az étkezésre is, de mit tegyek, ha imáááááádom a kenyeret? Nem tudom (vagy talán nem is akarok) lemondani róla! Igazából nálam ez hektikus. Van, amikor erőt veszek magamon és visszafogom magam, van, amikor pedig egyáltalán nem és azzal nyugtatom magam, hogy megérdemlem:-) ez jó duma, nem??

És akkor van itt még a mozgás/sport kérdése is. Nos, többen azt gondolják, hogy én folyamatosan sportolok. Ennek örülök, hogy ez jön le nektek. De el kell, hogy keserítselek titeket. Ebben is hektikus vagyok. Vannak óriás föllángolások, olyankor tényleg igyekszem legalább háromszor egy héten mozogni valamit. Legjobban úszni szeretek és bringázni és csak ezután jön a futás a sorban. Aztán vannak olyan időszakok ebben is, amikor semmihez sincs kedvem, és/vagy időm és olyankor ellustulok én is. Én is emberből vagyok :-) 

Aztán mindig nagyon nehéz újrakezdeni, de ha ráveszem magam, és elmegyek futni, akkor utána nagyon büszke tudok lenni magamra:-) és növök kb 10 cm-ert!:-) Tudom, tudom, hogy sokkal hatékonyabb lennék, ha nem is hagynám abba...rajta vagyok!

Talán picit szerencsés vagyok olyan szempontból, hogy mivel gyerekkoromban sportoltam, ezért alapvetően izmos vagyok és sportos, és talán ezért sem látszik rajtam annyira az a kis plusz. Nem tudom. Ha így is van, akkor is mindenkit a saját kis plusz kilói zavarják. Így engem is. 

A legjobban úszni szeretek, mert amikor beugrom a vízbe, akkor megszűnik a külvilág és minden probléma, gond. Olyankor csak én vagyok és a víz. És ha formában vagyok, akkor erős tempóban úszom 1 órát folyamatosan. Na az klassz érzés!!!! :-) 

Azt mondtam már nektek, hogy nem szállok liftbe? Tehát azt is a sportok közé sorolom, hogy folyamatosan lépcsőzök:-) Az iroda, ahol dolgozom a második emeleten van, ami igazából harmadik. Egy nap általában háromszor megyek gyalog föl, az már nem rossz, ugye? :-) Ami pedig a specialitásom, hogy nem teljes talppal lépek a lépcsőre, hanem csak a talpam első részével, így még jobban vádlira gyúrok:-) Bár azzal pont nincsen problémám, mert nagyon izmos és szép, azért nem árt folyamatosan edzésben tartani!

Ahogy a legtöbb nőnek, nekem is a hasamra és a fenekemre jönnek a plusz kilók először. Világ életemben irigykedve néztem azokat a nőket, akiknek szép, lapos hasuk van...mondjuk Rubint Réka hasa is tetszik, de talán az már picit túl izmos nekem. De le a kalappal előtte! Magamon azt vettem észre, hogy ha rendesen eljárok futni és úszni és picit visszafogom a szénhidrát fogyasztást, akkor azért lejjebb megy a hasamból. Ez alapvetően jó hír. Csak hát hiányzik a motiváció legtöbbször. 

Most mondjuk készülünk a jövő nyári Ultrabalatonra egy 13 fős csapattal, tehát elkezdtem (enyhe túlzással) a felkészülést. Egyenlőre "csak" futok, de szeretném felváltva csinálni az úszással és tavasztól a bringával!  

Én mindenesetre úgy működöm, hogy szükségem van célokra, amik motiválnak. Ezért mindig kitűzök valami célt magamnak, most éppen az Ultra az. Fantasztikus klassz csapa jött össze, a többség szintén érintett volt mellrákban, ezért is különleges lesz. :-) Már most beírhatjátok a naptárakba, és jöhettek szurkolni, ha van kedvetek. 2020.május 16-17.   A fő cél, hogy megmutassuk az érintetteknek, hogy mellrák után is van élet! Nem is akármilyen! 

6 éves korom óta síelek és vitorlázom, mindkettőt versenyszerűen űztem nagyon sokáig, mára megmaradtak hobbinak és imááááádom mindkettőt! Futok, úszom, bringázom, járok néha terembe, kipróbáltam a wakeboard-ot, járok sup túrákra, és nagy vágyam megtanulni lovagolni!

Ééééés tegnap elkezdtem az edzést, amit egész jól bírtam és alig van izomlázam:-) nagyon nagyon jól esett és alig várom a holnapi folytatást! Imádom az érzést, amikor az izmaim elkezdenek emlékezni:-) 

Öröm látni, hogy ennyien csatlakoztatok a #laposhasamlesz programhoz, melyben Simó Berni és csapata - a nyugizz.hu - fog nekünk segíteni, hogy mindenki elérje az általa kitűzött célt! Berni egyébként Sára lányom edzője volt, mikor Fit Kidre járt, de ennek már jópár éve. Azóta is figyelemmel kísértem az útját, és hát úgy döntöttem, hogy Őt választom átalakulásomhoz, mert nekem ő mindenképpen motiváló! 

Motivációnak pedig ajánlom az alábbi videot Berniről, aki fittnesz Európa-, és Világbajnok

https://www.youtube.com/watch?v=msUxxKYw8Y4&fbclid=IwAR306-S8xi554jZBdMLasck-qJE-KnO2XzgnTb5D1qfTbeIF_WmYuKPOpGU&app=desktop

 

 76782158_553473975440966_4189914075272052736_n.jpg

Carpe diem

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mellrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr7215303306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása