Kövess facebook-on

fb.jpg

Mellrák után is van élet-együtt könnyebb!

Szeretnék neked segíteni a saját példámon keresztül Mi történik, ha valakinél mellrákot diagnosztizálnak? Mibe kapaszkodhatsz, mire számíthatsz? Hogyan éld túl?

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.06.25. 15:50) Ezennel tudatom: hajam mennyisége a fejemen, nulla
  • Olliék: Én személy szerint örülök a team-ok felállításának. ( bizottság) szinte 100%-ban elkerülhető a gyó... (2018.01.13. 08:11) Mi közöm nekem ehhez az egészhez?
  • Ottilia Váradiné Eszenyi: @Ottilia Váradiné Eszenyi: @hbori: Bizony. Összekávézhatnánk már! (2017.06.20. 16:36) Kis nyári szösszenet
  • hbori: @őrültharcos: drága, nem tehetsz róla Te sem és más sem!!!!!! Drukkolok neked nagyon-nagyon!!!!! H... (2017.02.10. 15:51) Én kérek elnézést!
  • hbori: Örülök, ha picit is segítek neked, remélem jól vagy!!!!! :-) Ölellek!,Bori (2016.07.04. 12:54) Köszönöm, JÓL vagyok!

Címkék

.kemoterápiás kezelés (1) .táplálkozás (1) 2015.február .8 (1) adjuváns (1) adjuváns terápia (1) agavé szirup (1) alma (1) Aloe First (1) aloe first (1) alumínium mentes (1) alvási zavar (1) amerikai kutatócsoport (1) Amoena (1) Angelo Merendino (1) Anita Hungária (2) anti-hormon (1) antibiotikum (5) antihormon (1) antioxidáns (1) Arató Györgyi (1) árkád (1) áttét (7) áttétképződés (1) a haj elvesztése (1) a mellrákról (1) A most hatalma a gyakorlatban (1) A rák ellen az emberért a holnapért (1) a rúzs színe (1) Babó (1) bálint ház (1) Balogh Béla (5) BAlogh Béla (1) balogh béla a tudalatti tízparancsolata (1) balogh béla többszintű gyógyulás (1) banán (1) barátság (1) barnacukor (1) battle (1) betegség (9) bimbóudvar (1) biopszia (1) bőröm (1) borotválás (2) branül (1) BRCA1 (1) BRCA2 (1) breast cancer (2) breast reconstruction (1) brokkoli (1) Búbánatvölgy (1) buddhizmus (1) carcinoma (1) carpe diem (2) céklalé (1) christine clifford a rák ismeretlen oldala (1) cici (1) cicik (1) Contratubex (1) corebiposzia (2) család (1) csillagainkban a hiba (1) csontizotóp (1) csövek (1) CT (4) cukkini (1) cukor (1) cytológia (1) C vitamin (2) Dagadt Köcsögök (1) daganat (18) daganatellenes (1) daganatok (1) daganatos (4) daganatos betegség (5) daganatos sejtek (1) daganatos tünetek (1) daganatsejt (1) daganattípus (2) david servan schreiber a rák ellen (1) depresszió (1) dganatos betegek (1) diagnosztika (1) diagnosztikus teszt (1) diagnózis (10) diagnózisközlés (1) diéta (2) dietetikus (1) Digi tv (1) DNS (1) double mastectomy (1) Dr (2) Dr Bagdy Emőke (1) Dr Csernus Imre (1) Dr Kunos Csaba (2) dr Mátrai Zoltán (1) Dr Mátrai Zoltán (4) Dr Polgár Csaba (1) Dr Rubovszky (1) Dr Rubovszky Gábor (1) Dr Sávolt Ákos (1) D vitamin (1) Eckhart Tolle (1) eckhart tolle a most hatalma (1) egészséges (1) EGFR (1) együtt könnyebb (1) egy kis mennyország (1) elengedés (1) elfogadás (1) elvonulás (1) émelygés (1) EML4/ALK (1) emlő (7) emlőállomány (1) emlőbimbók (1) emlőbizottság (1) emlődomborulat (1) emlőhelyreállító műtét (1) emlőimplantátum (1) emlőmegtartó (2) emlőműtét (1) emlőrák (14) emlőrák tünetei (2) emlőrekonstrukció (1) emlőszövet (1) emlőtumor (2) Emlő és lágyrészsebészet (1) emlő osztály (1) eper (1) Eredeti Fény templom (1) érzéketlen (1) expander (9) fáj (2) fájdalmak (4) fájdalom (4) fájdalomcsillapító (3) fáradság (1) FEC (1) fehérvérsejt (5) fehérvérsejtképző (2) fehér kenyér (1) fiatal rák barát klub (1) figyelj magadra (1) figyelmeztető jelek (1) fiziológiás sóoldat (1) flashmob (1) fogyókúra (1) gén (1) gének (1) genetika (1) genetikai vizsgálat (3) génhiba (1) génmutáció (1) génvizsgálat (1) gyaloglás (1) gyógykoktél (2) gyógytorna (5) gyógyulás (1) gyümölcs (1) haj (5) hajam (4) hajápolás (1) hajhullás (3) hajó (1) halál (1) Halom Borbála (1) Halom Bori (1) halom bori (2) harcosok (1) hegek (1) helyreállító műtét (2) HER2 (3) Her2 pozitív (1) Híd összefogás (1) hit (1) hőemelkedés (1) hőhullám (6) hőhullámok (6) hónom alja (2) hormonegyensúly (1) hormongyógyszer (3) hormonkezelés (3) hormontabletta (1) hormonterápia (3) hősök (1) immunrendszer (2) implantátum (6) index (1) Index (1) infúzió (6) interjú (1) International Journal of Oncology (1) intézet (1) intravénás (1) invazív (1) Iron Man (1) Iron Men (1) ízek (1) izotóp (2) ízületem (1) ízületi fájdalom (1) izzadásgátló (1) Jennifer (1) kávé (1) Kékszalag (1) kemó (34) kemós (2) kemoterápia (22) kemoterápiás (1) kendő (1) kezelés (5) kezelések (4) kiállítás (1) kimerültség (1) kivi (1) koktél (1) kompressziós (1) kompressziós melltartó (5) kontroll (5) kontrollvizsgálat (1) kopasz (14) kopaszon (1) kopaszság (1) korai diagnozis (1) korai stádium (2) kórház (19) körmeim (2) Kornis Mihály (1) Kossuth rádió (1) kötözés (1) krumpli (1) küzdelem a rákkal (2) labor (5) laborvizsgálat (1) Lánchíd rádió (1) lány kilenc parókával (1) láz (1) lázam (1) lázas (2) lebenyes pótlás (1) leborotváltuk (1) lélek (1) Letrozole (2) love (1) lúgosítás (1) lumpectomia (1) lumpektomia (1) mammográfia (10) Mándi László (1) mastectomia (2) masztektómia (2) Mátrai (1) Mátrai Zoltán (1) medrol (1) Medrol (1) megszúr (1) méhnyálkahártya (1) mell (18) mellápolás (1) mellbimbó (10) mellbimbó tetoválás (4) mellbimbó udvar (1) mellbimó (1) mellékhatás (8) mellékhatások (6) mellem (13) mellműtét (3) mellrák (41) mellrakforum (1) mellrakinfo (1) mellrákinfó (2) mellrákinfó egyesület (3) mellrák stádiumai (1) mellrák tünetei (3) mellrák után (1) mellrak után is van élet (1) mellrák után is van élet (5) Mellrák után is van élet (1) melltartó (2) melltetovlás (1) mell töltés (1) mélyvénás trombózis (1) menopauza (1) metasztázis (1) mintavétel (1) mit kel tudni az emlőrákról (1) mobilalkalmazás nőknek (1) mokka (1) molekuláris diagnosztika (1) Mona Lisa stúdió (1) Mona Lisa Stúdió (1) MRI (5) mulázs (1) Müller Péter (1) mutációk (1) mutációs vizsgálat (1) műtét (28) müzli (1) nancy brinker nyerjük meg a versenyt (1) nemzetközi mellrák (1) nőgyógyász (1) nőiesség (1) Női Egészségmegőrző Program (1) nővér (1) nővérek (1) nyelvem (4) nyikrokcsomók (1) nyirokcsomó (8) nyirokcsomók (2) nyirokér (2) ödémás (1) OEP (3) oncotype DX (1) onkológia (12) Onkológia (1) onkológiai (2) onkológiai intézet (1) onkológia kezelés (1) onkológus (10) onkoplasztika (1) onkopszichológia (1) onkoteam (1) önvizsgálat (10) operáció (3) operál (1) operált (2) öröklődő mellrák (1) országos (1) országos onkológiai intézet (13) Országos Onkológiai Intézet (7) országos találkozó (1) orvos (1) orvosi sminktetoválás (1) orvosok (1) ösztrogén (5) parciális rezekció (1) paróka (10) pepi (9) petefészek (1) petefészekrák (1) Pink Ribbon (1) Pink ribbon (1) pozitív (1) progeszteron (1) progreszteron (3) protézis (1) quadrantectomia (1) Rados (1) rák (12) rákbeteg (1) rákbetegek (1) rákbetegség (1) rákbetegség megelőzése (1) Rákellenes Liga (1) rákgyógyítás (3) rákos (7) rákos beteg (1) rákos sejtek (1) ráksejtek (2) rákszövetség (1) Rákvolt (1) rák világnapja (1) rehabilitáció (2) rekonstrukció (2) rekonstrukciós műtét (6) remény (1) Richter (1) rizikó faktorok (1) röntgen (1) rosszindulatú (3) rosszindulatú daganat (3) roston csirke (1) rózsaszín lufi (1) rózsaszín masni (1) rózsaszín szalag (1) Rubivszky (1) Rubovszky (6) saláta (1) sebész (3) sebészet (1) sebészeti beavatkozás (1) Silia (1) simonton (1) sírás (1) sóoldat (1) sorstárs (2) spenót (1) sport (2) stressz (1) strong (1) sugár (13) sugaras (1) sugárgép (1) sugárkezelés (13) sugárterápia (8) Susan G.Komen (1) Szabó György (1) szájápolás (1) szájszárazság (1) szám (1) szegmentrezekció (1) Székely Borbála (1) szemöldök (4) szempilla (5) szempillám (1) Szendi Gábor (1) szeretet (1) szilikon (2) szilikon implantátum (2) szilikon protézis (1) szövet (1) szövettan (3) szteroid (1) születésnap (1) szűrés (3) szűrőállomások (1) szűrőprogramok (1) szűrővizsgálat (4) Tari Annamária (5) tari annamária sejtem (1) Tavasz Brigitta (1) Taxotere (1) Team Prevention (2) teoválás (1) terápia (1) testápolás (1) tészta (1) tetoválás (1) többszintű gyógyulás (1) töltés (4) torkom (1) torna (2) történetek (1) túlélő (2) tumor (6) tumormarker (2) tumor kiújulás (1) tűszúrás (2) TV2 (1) ultrahang (7) uránia (1) utolsó kemó (2) Vámos Móni (1) Vámos Monika (1) Vámos Mónika (1) varrat (2) varratok (2) varratszedés (1) vas (2) végtagfájdalom (1) végtagom (1) véna (4) vénák (1) vénás vas (1) vérhigító (2) vérkép (3) vérképző (1) vérnyomásmérés (1) vérpótló (1) vérvétel (14) Vigasztalások könyve (1) Virág (1) Vivicittá (1) víz (1) vizsgálat (1) vörösvérsejt (1) vörös szőlőmag (1) Vrbnik (1) xillit (1) zárójelentés (1) Zitazonium (2) Zoltán (1) Címkefelhő

Rossz napok

2014.03.06. 21:27

2013. március 3. vasárnap 

Korán keltem, ½ 8-kor a Bea beadta a második fehérvérsejt képzőt, aztán ment szegény ügyelni a Péterfybe. Mi pihiztünk a Micivel, aztán elmentünk az Outletbe, vettünk neki rövid ujjú trikókat J Délre értem jöttek a Toniék és mentünk le Agárdra. Iszonyatosan fújt a szél és sütött a nap, igazi Timus vitorlázó idő volt. Toni megcsinálta a díszt az urnára, meg kötött egy csokrot a horgonyra. Megcsináltuk szépen az Optimistet kék anyaggal letakarva. Azon volt az urna és a családi virágdíszek. Nagyon szép lett az egész. 3 körül kezdtek szállingózni az emberek szépen, sorban. Iszonyatos mennyiségű ember jött el, Timu biztosan örült. Annyira megható volt ez a sok-sok ember, legalább kétszázan voltak szerintem. Mondtak páran beszédet, aztán a Zsombi és a Keló és a Jurik Gyuri kihajózott vele egy utolsó körre a tóra a motorossal. Istenem, olyan megható volt! Judit szegény teljesen ki van borulva, ami érthető. Nagyon szoros volt kettejük kapcsolata. Már amikor leértünk kezdtem szarul érezni magam, elkezdett fájni a derekam iszonyatosan és onnan minden lefelé, a lábaim….alig bírtam fölmenni a lépcsőn. Amikor elkezdődött a búcsúztató nem bírtam tovább és fölmentem a büfébe és lefeküdtem a kanapéra, hátha jobb lesz. De nem lett L sőőőt. Pont szembe jött velem a Mazsi, megkértem, hogy amikor indul, vigyen haza. Addig sírva szenvedtem és vártam, hogy induljunk. Hazaértem, rögtön bevettem 2 fájdalomcsillapítót és lefeküdtem. Komolyan, ilyen fájdalmat még soha nem éreztem, pedig volt már részem ebben-abban. "L" édes volt, azonnal kijött és hozott brokkoli levest és túrótortát, amit meg is ettem. Megszeretgetett, megpuszilgatott és ment vissza dolgozni. Annyira jól esett, hogy kijött. Aludtam egy kicsit és jobban is lettem. Most már „csak” a sarkam fáj iszonyatosan, annyira, hogy alig bírok járni L Mici édes volt, főzött spagettit paradicsom szósszal. Abból is ettem még később este. Fiiiiinom volt!!! J
Hát ez egy jó szar nap volt.

2013. március 4. hétfő 

Egy fél fokkal jobban vagyok, de megkértem az Ádámot, hogy jöjjön értem és vigyen be a Beához a Péterfybe, hogy vért vegyen, mert éjjel ügyelt és még ott van. Jött is ¼ 8-ra, pontban 8-ra odaértünk, Bea ledöfött és jöttünk haza, csak még megálltunk vásárolni. Ittunk egy kv-t és ment haza. Ma meg holnap itthonról dolgozom, próbálok még erőt gyűjteni, hogy szerdától be tudjak menni a Nőnap miatt. Remélem sok rendelés lesz, csak bírjam!!!!!!!!! Bea hívott még délelőtt, hogy megvan a labor eredményem és jó a fehérvérsejt szám újra !!! YESSS! Viszont most a vörös kevés, ezért adott azt, mikor hazajött. Végtagjaim továbbra is fájnak, meg a sarkam nagyon, így a járás is elég kellemetlen L L L "L" meglátogatott, kicsit napoztunk a teraszon jól beöltözve J idén az első!!!!!!! Elég sok munka volt ma, úgyhogy jól el is fáradtam. Délután próbáltam kicsit aludni, de csak pihenés lett belőle, de az is nagyon jól esett!!! Sára hazajött a suliból és aludt 2 órát! J Ádám hívott még napközben, Petra is hívott, az Eszter is és a Bényi Laci is. Jól esik a törődésük!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak vége lett ennek a napnak is! 
VÉGRE!   

2013. március 5. kedd 

Egész jól aludtam és egész sokat, dolgoztam, aztán 10-kor olyan fáradság jött rám, hogy lefeküdtem és aludtam megint 2 órát. Nagyon jól esett és szüksége volt a szervezetemnek rá ezek szerint. Aztán dolgoztam tovább, szerencsére ma is volt munka, nem unatkoztam J Délután kicsit kiültem a napra, de csak óvatosan és jól beöltözve J nagyon jól esett a napocska!!!!! J Ma megint eggyel jobban vagyok, mert ma már elég volt csak a Contramal (fájdalomcsillapító) háromszor, nem kellett mellé Cataflan is! Ma inkább csak az ujjaim és a sarkam fáj. Délután hívtam a Zolit, nem vette föl, visszahívott estefelé, mondtam, hogy mennék töltésre. Holnap mehetek is 4-re. Aztán közölte, hogy van egy rossz híre L ledermedtem azonnal. Ezeket a mondatokat mostanában elég rosszul veszem. A rossz hír, hogy ezt az expandert, ami nekem is van, nem lehet sugarazni, tehát a kemó után 4 héttel kicseréli egy másikra. Aztán majd vissza. Ez két újabb vágást és 2 újabb altatást jelent. A FENÉBE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ezáltal persze csúszik minden, és rámegy szinte az egész nyár. 
Abban az egy csodában reménykedem, hogy mégse kell talán sugár!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha utánaszámolok (amit nem akarok, mert sírva fakadok), akkor a következő kemó március 21., az utolsó április 11. vagy 12., attól számolva 4 hét múlva lehet kivenni az expandert, az május 10., utána kb. 2 héttel lehet elkezdeni a sugarat, az május 24. és ha az 5 héten keresztül tart, akkor az június vége.

(részletek a naplómból)

Címkék: sugár vérvétel fehérvérsejt kemó expander

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mellrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr375858674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása