Kövess facebook-on

fb.jpg

Mellrák után is van élet-együtt könnyebb!

Szeretnék neked segíteni a saját példámon keresztül Mi történik, ha valakinél mellrákot diagnosztizálnak? Mibe kapaszkodhatsz, mire számíthatsz? Hogyan éld túl?

Friss topikok

  • Lusuka: Nagyszerű pénzkereseti lehetőségek, fotózással, forditással, sorozat és kép feltöltéssel, facebook... (2018.06.25. 15:50) Ezennel tudatom: hajam mennyisége a fejemen, nulla
  • Olliék: Én személy szerint örülök a team-ok felállításának. ( bizottság) szinte 100%-ban elkerülhető a gyó... (2018.01.13. 08:11) Mi közöm nekem ehhez az egészhez?
  • Ottilia Váradiné Eszenyi: @Ottilia Váradiné Eszenyi: @hbori: Bizony. Összekávézhatnánk már! (2017.06.20. 16:36) Kis nyári szösszenet
  • hbori: @őrültharcos: drága, nem tehetsz róla Te sem és más sem!!!!!! Drukkolok neked nagyon-nagyon!!!!! H... (2017.02.10. 15:51) Én kérek elnézést!
  • hbori: Örülök, ha picit is segítek neked, remélem jól vagy!!!!! :-) Ölellek!,Bori (2016.07.04. 12:54) Köszönöm, JÓL vagyok!

Címkék

.kemoterápiás kezelés (1) .táplálkozás (1) 2015.február .8 (1) adjuváns (1) adjuváns terápia (1) agavé szirup (1) alma (1) Aloe First (1) aloe first (1) alumínium mentes (1) alvási zavar (1) amerikai kutatócsoport (1) Amoena (1) Angelo Merendino (1) Anita Hungária (2) anti-hormon (1) antibiotikum (5) antihormon (1) antioxidáns (1) Arató Györgyi (1) árkád (1) áttét (7) áttétképződés (1) a haj elvesztése (1) a mellrákról (1) A most hatalma a gyakorlatban (1) A rák ellen az emberért a holnapért (1) a rúzs színe (1) Babó (1) bálint ház (1) Balogh Béla (5) BAlogh Béla (1) balogh béla a tudalatti tízparancsolata (1) balogh béla többszintű gyógyulás (1) banán (1) barátság (1) barnacukor (1) battle (1) betegség (9) bimbóudvar (1) biopszia (1) bőröm (1) borotválás (2) branül (1) BRCA1 (1) BRCA2 (1) breast cancer (2) breast reconstruction (1) brokkoli (1) Búbánatvölgy (1) buddhizmus (1) carcinoma (1) carpe diem (2) céklalé (1) christine clifford a rák ismeretlen oldala (1) cici (1) cicik (1) Contratubex (1) corebiposzia (2) család (1) csillagainkban a hiba (1) csontizotóp (1) csövek (1) CT (4) cukkini (1) cukor (1) cytológia (1) C vitamin (2) Dagadt Köcsögök (1) daganat (18) daganatellenes (1) daganatok (1) daganatos (4) daganatos betegség (5) daganatos sejtek (1) daganatos tünetek (1) daganatsejt (1) daganattípus (2) david servan schreiber a rák ellen (1) depresszió (1) dganatos betegek (1) diagnosztika (1) diagnosztikus teszt (1) diagnózis (10) diagnózisközlés (1) diéta (2) dietetikus (1) Digi tv (1) DNS (1) double mastectomy (1) Dr (2) Dr Bagdy Emőke (1) Dr Csernus Imre (1) Dr Kunos Csaba (2) Dr Mátrai Zoltán (4) dr Mátrai Zoltán (1) Dr Polgár Csaba (1) Dr Rubovszky (1) Dr Rubovszky Gábor (1) Dr Sávolt Ákos (1) D vitamin (1) Eckhart Tolle (1) eckhart tolle a most hatalma (1) egészséges (1) EGFR (1) együtt könnyebb (1) egy kis mennyország (1) elengedés (1) elfogadás (1) elvonulás (1) émelygés (1) EML4/ALK (1) emlő (7) emlőállomány (1) emlőbimbók (1) emlőbizottság (1) emlődomborulat (1) emlőhelyreállító műtét (1) emlőimplantátum (1) emlőmegtartó (2) emlőműtét (1) emlőrák (14) emlőrák tünetei (2) emlőrekonstrukció (1) emlőszövet (1) emlőtumor (2) Emlő és lágyrészsebészet (1) emlő osztály (1) eper (1) Eredeti Fény templom (1) érzéketlen (1) expander (9) fáj (2) fájdalmak (4) fájdalom (4) fájdalomcsillapító (3) fáradság (1) FEC (1) fehérvérsejt (5) fehérvérsejtképző (2) fehér kenyér (1) fiatal rák barát klub (1) figyelj magadra (1) figyelmeztető jelek (1) fiziológiás sóoldat (1) flashmob (1) fogyókúra (1) gén (1) gének (1) genetika (1) genetikai vizsgálat (3) génhiba (1) génmutáció (1) génvizsgálat (1) gyaloglás (1) gyógykoktél (2) gyógytorna (5) gyógyulás (1) gyümölcs (1) haj (5) hajam (4) hajápolás (1) hajhullás (3) hajó (1) halál (1) Halom Borbála (1) Halom Bori (1) halom bori (2) harcosok (1) hegek (1) helyreállító műtét (2) HER2 (3) Her2 pozitív (1) Híd összefogás (1) hit (1) hőemelkedés (1) hőhullám (6) hőhullámok (6) hónom alja (2) hormonegyensúly (1) hormongyógyszer (3) hormonkezelés (3) hormontabletta (1) hormonterápia (3) hősök (1) immunrendszer (2) implantátum (6) Index (1) index (1) infúzió (6) interjú (1) International Journal of Oncology (1) intézet (1) intravénás (1) invazív (1) Iron Man (1) Iron Men (1) ízek (1) izotóp (2) ízületem (1) ízületi fájdalom (1) izzadásgátló (1) Jennifer (1) kávé (1) Kékszalag (1) kemó (34) kemós (2) kemoterápia (22) kemoterápiás (1) kendő (1) kezelés (5) kezelések (4) kiállítás (1) kimerültség (1) kivi (1) koktél (1) kompressziós (1) kompressziós melltartó (5) kontroll (5) kontrollvizsgálat (1) kopasz (14) kopaszon (1) kopaszság (1) korai diagnozis (1) korai stádium (2) kórház (19) körmeim (2) Kornis Mihály (1) Kossuth rádió (1) kötözés (1) krumpli (1) küzdelem a rákkal (2) labor (5) laborvizsgálat (1) Lánchíd rádió (1) lány kilenc parókával (1) láz (1) lázam (1) lázas (2) lebenyes pótlás (1) leborotváltuk (1) lélek (1) Letrozole (2) love (1) lúgosítás (1) lumpectomia (1) lumpektomia (1) mammográfia (10) Mándi László (1) mastectomia (2) masztektómia (2) Mátrai (1) Mátrai Zoltán (1) Medrol (1) medrol (1) megszúr (1) méhnyálkahártya (1) mell (18) mellápolás (1) mellbimbó (10) mellbimbó tetoválás (4) mellbimbó udvar (1) mellbimó (1) mellékhatás (8) mellékhatások (6) mellem (13) mellműtét (3) mellrák (41) mellrakforum (1) mellrákinfó (2) mellrakinfo (1) mellrákinfó egyesület (3) mellrák stádiumai (1) mellrák tünetei (3) mellrák után (1) mellrák után is van élet (5) Mellrák után is van élet (1) mellrak után is van élet (1) melltartó (2) melltetovlás (1) mell töltés (1) mélyvénás trombózis (1) menopauza (1) metasztázis (1) mintavétel (1) mit kel tudni az emlőrákról (1) mobilalkalmazás nőknek (1) mokka (1) molekuláris diagnosztika (1) Mona Lisa stúdió (1) Mona Lisa Stúdió (1) MRI (5) mulázs (1) Müller Péter (1) mutációk (1) mutációs vizsgálat (1) műtét (28) müzli (1) nancy brinker nyerjük meg a versenyt (1) nemzetközi mellrák (1) nőgyógyász (1) nőiesség (1) Női Egészségmegőrző Program (1) nővér (1) nővérek (1) nyelvem (4) nyikrokcsomók (1) nyirokcsomó (8) nyirokcsomók (2) nyirokér (2) ödémás (1) OEP (3) oncotype DX (1) Onkológia (1) onkológia (12) onkológiai (2) onkológiai intézet (1) onkológia kezelés (1) onkológus (10) onkoplasztika (1) onkopszichológia (1) onkoteam (1) önvizsgálat (10) operáció (3) operál (1) operált (2) öröklődő mellrák (1) országos (1) országos onkológiai intézet (13) Országos Onkológiai Intézet (7) országos találkozó (1) orvos (1) orvosi sminktetoválás (1) orvosok (1) ösztrogén (5) parciális rezekció (1) paróka (10) pepi (9) petefészek (1) petefészekrák (1) Pink Ribbon (1) Pink ribbon (1) pozitív (1) progeszteron (1) progreszteron (3) protézis (1) quadrantectomia (1) Rados (1) rák (12) rákbeteg (1) rákbetegek (1) rákbetegség (1) rákbetegség megelőzése (1) Rákellenes Liga (1) rákgyógyítás (3) rákos (7) rákos beteg (1) rákos sejtek (1) ráksejtek (2) rákszövetség (1) Rákvolt (1) rák világnapja (1) rehabilitáció (2) rekonstrukció (2) rekonstrukciós műtét (6) remény (1) Richter (1) rizikó faktorok (1) röntgen (1) rosszindulatú (3) rosszindulatú daganat (3) roston csirke (1) rózsaszín lufi (1) rózsaszín masni (1) rózsaszín szalag (1) Rubivszky (1) Rubovszky (6) saláta (1) sebész (3) sebészet (1) sebészeti beavatkozás (1) Silia (1) simonton (1) sírás (1) sóoldat (1) sorstárs (2) spenót (1) sport (2) stressz (1) strong (1) sugár (13) sugaras (1) sugárgép (1) sugárkezelés (13) sugárterápia (8) Susan G.Komen (1) Szabó György (1) szájápolás (1) szájszárazság (1) szám (1) szegmentrezekció (1) Székely Borbála (1) szemöldök (4) szempilla (5) szempillám (1) Szendi Gábor (1) szeretet (1) szilikon (2) szilikon implantátum (2) szilikon protézis (1) szövet (1) szövettan (3) szteroid (1) születésnap (1) szűrés (3) szűrőállomások (1) szűrőprogramok (1) szűrővizsgálat (4) Tari Annamária (5) tari annamária sejtem (1) Tavasz Brigitta (1) Taxotere (1) Team Prevention (2) teoválás (1) terápia (1) testápolás (1) tészta (1) tetoválás (1) többszintű gyógyulás (1) töltés (4) torkom (1) torna (2) történetek (1) túlélő (2) tumor (6) tumormarker (2) tumor kiújulás (1) tűszúrás (2) TV2 (1) ultrahang (7) uránia (1) utolsó kemó (2) Vámos Móni (1) Vámos Mónika (1) Vámos Monika (1) varrat (2) varratok (2) varratszedés (1) vas (2) végtagfájdalom (1) végtagom (1) véna (4) vénák (1) vénás vas (1) vérhigító (2) vérkép (3) vérképző (1) vérnyomásmérés (1) vérpótló (1) vérvétel (14) Vigasztalások könyve (1) Virág (1) Vivicittá (1) víz (1) vizsgálat (1) vörösvérsejt (1) vörös szőlőmag (1) Vrbnik (1) xillit (1) zárójelentés (1) Zitazonium (2) Zoltán (1) Címkefelhő

Labor és egyebek

2014.08.03. 09:35

2013. július 9. kedd - első laboros tapasztalatok

Beértem ¾ 8 körül a kórházba, ahol is a labornál kb. 30 ember volt előttem. Szépen beálltam a sorba, majd hamarosan fölvilágosított egy kedves ember, hogy rossz sorban állok. Menjek hátra, ott van egy külön sor (szintén hasonló mennyiségű ember), azt kell előbb végig állni, kiosztják a csöveket és aztán kell beállni ebbe a sorba. Így is tettem, és ahhoz képest, hogy mennyien voltak, egész hamar végeztem. Az első hölgy, akihez kerültem, nem tudott megszúrni, lévén a bal karomat nem adom (állítólag az operált oldalt 1 évig nem ajánlott szúrni), a jobb karomban meg szinte minden véna tönkrement a kemótól. 10 percig keresgélt szegény, mire ajánlottam neki, hogy legutóbb a genetikai vizsgálathoz az alkaromban, hátul, alul talált egy „jó” vénát a hölgy. Meglelte, megszúrt és siker :-) Szépen megköszöntem a kedvességét és ½ 9-kor már a Tibornál kvztam. Időben be is értem dolgoztam. Délután elmentem bringával a postára, meg beültem a réteseshez. Pont jött az Ádám, odaült, beszélgettünk kicsit. Este átjöttek a Petráék, mert a Bea adott nekik pár dolgot a kempingezésükhöz. 30 percet gyalogoltam, aztán vacsiztunk a Sárával a teraszon. Közben elmesélte az első napját a Károlynál :-) Jól sikerült! Én édes, nagylányom!!! Még ételt is kellett kivinnie asztalhoz, amitől nagyon tartott, de aztán büszkén mesélte!!! :-) Most 2 hétig mehet, aztán majd meglátjuk.

Ma reggel már megpróbáltam kifesteni fölül is a szempillámat :-) Ezek a nagy dolgok emberek!!!!!!! Milliméterekben mérem a boldogságot jelen pillanatban! Nagy tanító ez a betegség! Rendesen átértékeli az ember a dolgokat. Megváltoznak a prioritások, türelemre tanít, lelassít, alázatra nevel. És nem utolsó sorban arra, hogy szeressem és tiszteljem magamat. Testemet, lelkemet egyaránt!!! Minden erőmmel és tudásommal azon leszek, hogy minél több emberrel megosszam a tapasztalataimat, és felhívjam a nők figyelmét a prevenció fontosságára!!!! Ha kívánhatnék egyet a Mindenhatótól, azt kívánnám, hogy SENKINEK NE kelljen mindezt végigcsinálnia, amit nekem kellett-kell!!!!!!!

2013. július 10. szerda

Reggel az Irénnél kezdtem, mert voltak levelek, onnan elmentem még a postára, mert ott is volt valami ajánlott és korán átértem Pestre, ezért beültem a Paninibe egy kv-ra :-) Jó kis hely az is! Annyi jó hely van a Pozsonyi környékén, hogy azt sem tudja az ember, melyikbe menjen éppen :-) No, ma erre esett a választásom. Többek között azért is, hogy bambulhassam a Dunát és a Margit szigetet. Fölmentem 9-re, dolgoztam, beszéltem a Buksival. Lassan, de eltelt a nap. Délután fölhívtam a Zolit és bementem hozzá munka után. Megnézett és azt mondta, hogy ne töltsünk még, mert elég viseletes a bőröm a sugártól. Azt mondta, hogy ez a feszülős érzés is el fog múlni, az is a sugár hatása még. Megnézte a laboromat, aminek egy része van csak kész, azon minden rendben :-) Utána megnézte a kullancsomat, mert megkértem és mondta, hogy benne maradt a feje. Kiszedte, bekente. Beszélgettünk a terveimről, a könyvről, támogat mindenben. Ez jól esik! A műtétről is kérdeztem és azt mondta, hogy a sugár vége után fél évig nem ajánlott, tehát pont decemberben lehetne, de akkor a munka miatt nem fog menni, talán mégis átcsúszik januárra. Ez kicsit elszomorított, mert szerettem volna PONTOT tenni erre ebben az évben. Meglátjuk még. Talán január elején összejön. Mire végeztem, Sára is végzett (barátnőzött munka után a Mammutban), Briginél találkoztunk, én ettem gyorsan, mert nagyon éhes voltam, aztán hazajöttünk. Gyalogolni nem volt már erőnk, én is nyűgös voltam az egész naptól, inkább összebújtunk és megnéztünk egy limonádét :-)

Ma megint kicsit jobban elegem volt mindenből, a melegből, a hőhullámokból, az emberekből…egyedül érzem magam, mint a kisujjam. Ez van.

2013. július 11. csütörtök

Időben be kellett érnem, mert a Stefan-al konferenciabeszélgetésünk volt. Elmagyarázta nagyjából a Global Clearing működését, aminek nagy részére már magamtól is rájöttem. Azért végighallgattam és megköszöntem, de jó hosszúra nyúlt. Közben csörgött folyton a telefon, rendeléseket kellett volna csinálni….letudtuk. Utána csináltam a többi dolgomat. Délután lementem egy rétesre és kv-ra a réteseshez, végre nincs olyan meleg máááár!!!!! Ma jó kis szél is volt ráadásul, amit imádok :-) főleg, hogy nem kócolja össze a frizurámat :-) Élvezem, hogy nem kell vele foglalkozni. Ezt is lehet pozitívan nézni. Ha van elég ereje hozzá az embernek. Sárát a Péter vitte ma a Millához, aztán ügyesen odajött hozzám busszal, és vittem gyógytornára. Amíg ő bent volt én kvztam és összefutottam a Tiluval. Hazafelé még bementünk a Tescoba a Pannonba, gondoltam, elintézzük a telefonszámok átírását, de persze nem sikerült. Viszont összefutottunk a Mónival, aki menet közben rám köszönt, de én már csak a hátának tudtam visszaköszönni…hát, ha igazán őszinte vagyok magammal, akkor nagyon rosszul esett, bár már egy jó ideje „nem létezik” a számomra, de azért ez mellbevágott! Nem gondoltam, hogy ilyen rosszul érint. MA VÉGLEG MEGSZŰNT LÉTEZNI SZÁMOMRA!

Hazaértünk és le is mentem egyből a futópadra, hogy kiadjak mindent magamból. 40 percig nyomtam és a közepe táján futottam is röviden. Jól kihajtottam magam!!! De nagyon nagyon jól esett!!!!!! SZAROK mindenkire!!!!!

Most "L"-el is furán folynak a beszélgetéseink, és ez is megvisel. Rágom magam rajta, holott tudom, hogy nem lenne szabad és nem is érdemes!!! Van még mit tanulnom!!!!! Ez az egyik legnehezebb lecke számomra!!! FUCK! Hogyan lehet valakit kevésbé szeretni, akit különben nagyon szeretsz? Hogyan lehet „visszafogni” a szereteted kimutatását? Képtelen vagyok trükközni és nem is akarok. Csak egy őszinte kapcsolatra vágyom!!! De arra mindennél jobban!

2013. július 12. péntek

Korán föl is ébredtem és az éjszakám is elég rossz volt. Fölébredtem éjjel többször, fáztam, hülyeségeket álmodtam…szóval minden remek. Korán beértem, úgyhogy munka előtt még bevásároltam. Munka szinte semmi nem volt, viszont a bal oldalam annál jobban fájt, húzódott, ami meg is határozta a napomat. Skype-oltunk a Buksival, az jó volt!!!! Megkapta a piros bögrés csomagomat!  Nagyon örült neki!! Munka után haza, jött a Vili és fölszerelte a kádhoz a csapot és a teraszlámpát. Megvacsiztunk négyesben a gyerekekkel, beszélgettünk kicsit és elment. Fáradt vagyok és szomorú és levert. Ebből a napból is elég volt!!!

2013. július 13. szombat

Tűrhető éjszakám volt, 8-ig aludtam. Kiültem kv-zni a teraszra, a madárkáimhoz :-) aztán letakarítottam a teraszt, átrendeztem a virágokat. Későn reggeliztünk a gyerekekkel, aztán én lementem a kertbe olvasgatni a félárnyékba. 2-kor lementem és gyalogoltam 1 órát 6.8-ason, nagyon jól esett!!!!!! Utána megcsináltam a csilis babot, megebédeltünk a gyerekekkel. Kiültem a teraszra kv-zni, kijött "L", csatlakozott, hozott csodaszép rózsát, meg pogit, meg kaptam tőle egy szuper metszőollót :-) Beszélgettünk, próbáltunk időpontot egyeztetni, amikor elmehetnénk kettesben végre 2 napra, ez nem nagyon sikerült, aztán 6 körül elment. Összebújtunk a Sárával és megnéztük a Pi életét, mert ő még nem látta. Másodszor is nagyon jó volt!!!!!! Utána pedig megnéztünk egy másik filmet, amit ő talált a neten (Küzdelem a rákkal). 5 híres színésznő rendezte, 5 külön kis sztorit mesél el, amik mind más-másképpen estek át a mellrákon. Voltak benne nagyon jó részek, de a nagyobbik része nem volt elég hiteles számomra. Nem volt rossz, de sokkal jobban is meglehetett volna csinálni.

2013. július 14. vasárnap

Megint sikerült 8-ig aludnom, kávézgattam a teraszon a reggeli, fincsi napsütésben és madárcsicsergésben, aztán lementem kicsit a Beáékhoz. NAGYON vicces dolog történt ma velem: elaludtam a hajamat!!!!!! :-):-) Nem hittem volna, hogy el lehet aludni a 10 mm-es hajat. És de! :-) Ezek a NAGY dolgok, emberek!!! Hívott az Eszter, hogy este esetleg átjön. Elvittük a lányokkal a Mázlit sétálni, aztán beszéltem a Buksival és mentünk Érdre. Ott voltak a Katiék, Ritáék, Nagymama, lányok. Ádám finomakat sütögetett, istenit ebédeltünk, beszélgettünk. Lányokkal külön-külön beszélgettem, hogy kivel mi újság. Helyesek voltak :-) Jó sokáig ott voltunk, 5-kor jöttünk el. Egyetlen egy ember kérdezte meg, hogy hogy vagyok. a Sándor Katija. Vele hosszabban beszélgettem és úgy éreztem, hogy érdekli is a válasz, nem csak úgy kérdezte. Nagy tanulságok ezek. Zsófi pl. egy szót sem kérdezett. Persze tudom, hogy az Ádám úgyis mindent elmesél neki (legalábbis gondolom), de meg nem kérdezte volna, hogy hogy vagyok, mi van velem….na ja….Este még kitakarítottam és végre fönt is rendet raktam, ami már nagyon nyomta a lelkemet. Jó kis nap volt, csak rövid. Keveset pihentem ma és még jól esett volna. Eszter végül nem jön, mondtam, hogy inkább tegyük át holnapra.

(részeltek a naplómból)

 

20130713998.jpg

Címkék: kórház műtét sugár hőhullám mellrák labor véna genetikai vizsgálat kemó csövek megszúr bőröm operált szempillám küzdelem a rákkal

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mellrakom.blog.hu/api/trackback/id/tr966569581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása